Sega dagar

Usch i bland så bara orkar man inte göra ngt med hundarna annat än bara gå vanliga promisar.....Dom senaste dagarna har vi inte gått några långpromisar suck.....Men i kväll är det dax för stadspromis igen & nu hoppas jag att det kommer andra hundkompisar!?!

I övrigt så har ju Milloo äntligen fått sätta igång med agilityträningen i ridhuset med Amanda! KUL! Tror nog att hon var NÖJD med min Prins!?! Eftersom att jag jobbade så fick han följa med Birgitta hem & dom har ju också ett gäng hundar. Så han sov gott när han kom hem.

Har också varit ute på landet & träffat Sindie, kändes så härligt när hela flocken var samlad! Full rulle mest hela tiden. Men som sagt när det var dax att åka hem fick hon även denna gång stanna kvar, hon fixar ju inte riktigt att gå promisar & bara ta med dom andra & lämna henne hemma det går INTE, nix då ylar hon så det bara dånar i huset! Min lilla stjärna!

Trizz har fått för sig att det är mysigare att pinka inne än ute?!?!? Suck, suck.....Min lilla Vessla, vad gör man? Det är liksom som om hon inte har tid att göra vad hon ska ute. Vissa dagar så fungerar det bra & vissa inte. Äter dåligt gör hon också, har testat att byta från Pro Plan, lax till Orijen som ju ska vara smakrikt. Började med att lägga i lite grann för att sedan byta ut mer & mer. Men jag kan då inte se någon skillnad, hon äter fortfarande lika dåligt. Annars brukar ju nyhetens behag vara att dom äter i alla fall några dagar, men nix inte Trizz. Hon är som sin mamma var...Så det går nog över. Men man vill ju att hon ska äta!

Släppte ut Indra i torsdags detta pga av att hon verkligen ville ut. Hon kände nog att hemma livet blivit tråkigt, hon var ju van att få gå ut & in. Men....nu har hon varit borta i 3,5 dag!!!  Hon har varit borta länge förut också, men....HOPPAS att hon kommer hem igen! Nu börjar det ju bli kallt också...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0