Julrapport från Leffe

TACK matte Eva för Leffes julrapport! Alltid härligt att läsa om de "mina"....

Jul rapport från Leffe


Vi har haft en lugn och mysig jul. Jag tror Leffe är nöjd, han fick ett rökt märgben som han gått och trånat efter länge ( varje gång vi besökt djuraffären har han stått och dräglat över märgbenen ).


 Vi åkte till Malmö med tåg på annandagen och bodde på hotell, Leffe uppförs sig som om han inte gjort annat än åkt tåg och bott på hotell. Min äldsta son bor där och han och sambon har fått en liten bebis så nu har Leffe träffat en riktigt liten bebis. Han tyckte det var konstigt när jag bar på henne och hon skrek, då började han att skälla.


I början på december började nya kursen, kontakt och lydnad och den kursen är rolig. Det är samma moment som förra kursen men roligare övningar och färre hundar.


Nu har Leffe vuxit klart (hoppas jag) hahaha han är 50 cm hög och väger 16,5 kg. Jag skickar med ett foto på "lilla" Leffe.


Han är såååå mysig,  glad och pigg.

Nyårs kram och en blöt puss från Leffe.


Sheltieligan pussar tillbaka!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0