Dessa jä.la smällare!

Herrejösses vad ARG jag blir på dessa barn/undommar/äldre som bara MÅSTE smälla av raketer & bomber så fort det bara går! Det märks verkligen att dom nu börjat sälja suck....

TACK ICA MAXI för att ni INTE säljer! Heder åt er!!!!

I går kväll nästan natt fick det bli ett snabbt utebesök med bara tid för pink....Just när jag var ute var det faktiskt lugnt men man vet ju aldrig. Skulle bli krontokig om Trizz råkade ut för samma sak som Mille. Så det var bara att gå upp i ottan för att hinna vara ute en timme innan idioterna vaknar! Vilken HÄRLIG morgon, inte en människa, inte en smällare, frostigt & MYSIGT! Tror att mina två hemmavarande hundar också tyckte att det var härligt!  Men det känns att man varit nerbäddad ett tag.....Kände mig nästan som en ny människa efter promisen. Ja sedan var det dax att ge dom varsitt ben & bege sig till jobbat. En sådan här dag hade man ju helst velat stanna hemma....Det blir väl till att gå upp i ottan i morgon med så att man hinner ta en långpromis, ngt både dom & jag behöver! Hör av er om ni vill hänga på....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0