Agilitytävling i helgen

Nu på lördag så är det dax för årets första agilitystart för Anders & Breeze. Det är agility resp hopp 2:an som går av stapeln på Husdjursmässan i Kista. Lördag & söndag är det individuellt så då åker vi upp med Ingela som också ska tävla. Måndag & tisdag är det LAG tävling, som det ser ut nu SISTA chansen att kvala laget "Riverdance" till SM i sommar! Dom måste få placeringspinnar i både hopp & agility. JAG TROR att dom fixar det! Det MÅSTE dom göra!!! Så håll alla TUMMAR ni kan för att dom plockar dom sista pinnarna!!!!

OM dom skulle missa SM, ja då får jag väl para Breeze i vår......Men det skulle vara så KUL om dom tog sig till SM!

PM et till Nyårshoppet fanns på Agifs sida & TIDIGT blir det!!!!  Det är banvandring kl:07:45! i KISTA så det blir till att åka tidigt.......I agilityklass 2 är det 12 startande likaså i hopp 2:an på söndagen. Måndagens lagtävling drog 7 lag i medium likaså på tisdagens hoppklass. Anders & gänget drar ju till Romme på fredag, undrar hur pigg han är på lördag?!?! INTE har han tränat heller, suck igen....

Han startar troligen sist i laget så det KANSKE hänger på honom....Men jag tror på dom!
Självklart så kommer det en rapport från tävlingen samt lite bilder(hoppas jag)

HEJA LAGET "RIVERDANCE"!!!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0