Slappardag för hundarna

I dag har det varit såå lugnt på hundfronten, men jag tror att även dom behöver en slappardag i bland.....Allt för att jag inte ska få dåligt samvete hmmmm.........

Gudrun & jag var ut till bruks för att hon ville kolla vilken sorts matta det var på kontaktfältshindren. Hindren på SHK måste ju fixas till, som det är nu är dom ju rent av farliga att använda.
 
Givetvis trodde mina agilityhundar att Yes agilityträning! men icke sa Nicke, det blev bara till att TITTA på hindren. Snacka om att dom såg ut som fågelholkar när jag vände tillbaka till bilen........Men oj det var nyttigt för dom att det inte hände något!
Bad att bli avsläppt vid bron så att vi kunde promenera hem. Vädret var på min sida dvs uppehåll & lite höstigt. Det blev en riktigt mysig promenad. Men i morgon, då ska jag TRÄNA lydnad med Breeze....Det är ju tävling på torsdag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0