Promenad & träning

Jösses vad aktiv man kan vara.....Kvällen avslutades med en promenad med lillebror med sambo & hund. Självklart var hela mitt gäng med. Men eftersom att jag hade med mig Sindie & Trizz så väntade jag medans dom gick lite längre. Kände att det räckte för tjejerna......Sindie var relativt pigg, får se hur hon mår i morgon. Men hon måste ju få röra på sig...
Vädret var i alla fall underbart!

Efter promenaden åkte jag till bruks & körde igenom Breeze.....Kände mig nöjd efteråt, nu kan jag inte göra så mycket mer än hoppas på att vädret är med oss i morgon & att Breeze är med mig!
Glömde skriva under "ställande" att hon fått för sig att sitta kvar när jag går?!? Är jag otydlig eller? Nä jag bara måste få oss filmade så att jag, förhoppningsvis ser VAD jag gör! För det måste ju vara ngt som jag gör eller inte gör. Tål att funderas på. Vilket fall som helst så är det inget jag tänker på tills i morgon, eller? Jo lite knager det i huvudet. Nästa tävling är ju redan i veckan, kvällstävling på Strängnäs LKK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0