Lundells Cash min Bino är på besök!

Ja då kom han ÄNTLIGEN hem igen....Familjen skulle åka på bröllop & Cash fick åka hem till oss. KUL att få se honom igen, min lilla Sockertopp. Å SÖT var han!!!
Långa gängliga ben så lik sin syster. Tog ut Breeze & Trizz som fick hälsa på honom, jädrans vad tuff Breeze var! Han skulle minsann sättas på plats. Medans Trizz & han bara ville leka. Tyvärr för Lundells så var det INGA problem att stanna hos oss, smile......Stackaren vågade väl inte annat, fniss...Väl inne så var både Sindie & Milloo så duktiga & snälla mot honom. Breeze höll honom däremot under tukt & förmaning hela kvällen & även en del nu på morgonen. Men så helt plötsligt nu vid lunch så blev Breeze så go! Då skulle hon tvätta hela Cash! Det var precis som om han äntligen fattat att lyssna på henne, så nu är allt lugnt & Cash är ren & fin. Nu ligger Breeze & Cash i samma hundsäng & sover i hop. Det är väl attan att jag återigen har problem med kameran! Det är ju så att man blir tokig!!!
När vänder det????

Snart ska jag ut & köra igenom Breeze i lydnad, tävling i kväll....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

MIN SAKNAD ÄR ENORM!

Men ikväll kommer vi å tar tillbaka mitt barn! <3<3

Kraaamar // Rebecca

2008-08-24 @ 11:57:48
URL: http://keciarebecca.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja nu är det MIN tur att SAKNA honom!!!Tur att jag har Trizz......Kram från Marie

2008-08-24 @ 22:09:52
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0