Långpromenad igen....

Denna vecka blev proemaden på torsdag kväll. Som vanligt hade vi himla tur med vädret! Jag hade med mig Breeze & Milloo, Birgitta Mac & Zingo & Agneta Dino. Den här gången gick vi åt andra hållet & alla hundar utom Mac fick springa av sig. Jösses vad dom alla sprang! Vi två benta bara gick & njöt, av vädret, hundarnas leklust & sällskapet ha,ha,ha....Lockade med dom en liten xtra sväng i skogen där man fick LYFTA på benen. Bra för våra kroppar....
"Mina" gamla ridstigar duger mycket bra att promenera på, jag verkligen känner nostalgin i kroppen.
Nåväl, det känns bra att hundarna får sitt............
 
Nästa vecka går vi på tisdag kväll. Kan man få önska sig BRA väder då med?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0