Duktiga Trizz

Hon är alldeles för härlig min lilla Trizz......Sover i sängen HELA natten gör hon & gärna så nära som möjligt. Självklart FÅR hon sova i sängen......
Torr är hon hela natten & om jag bara kommer upp i tid så klarar hon sig tills vi kommer ut. I morse var jag tidig igen jajjamensan så även denna natt var torr.
Denna morgon åt hon UPP all mat hon fick, super!
Har även fått henne att (oftast) INTE springa fram till alla vi möter, hon bara älskar ALLA! Det gjorde Breeze när hon var valp också. Det är MYCKET hon tagit efter sin mamma smile.....Det gäller bara att ha godis i fickan & så fort jag ser att det kommer folk så ropar jag in henne, sätter henne & sedan ger små små godisbitar-belönar under hela tiden tills dom passerat. Ja då tittar hon inte ens på dom. Min blivande STJÄRNA ha,ha,ha....Duktig är hon i alla fall, LillTrizzen

Som vanligt är det så SKÖNT att skryta om sin/sina hundar i bland!!!!

I kväll är det långpromenad igen, ska bli skönt både för mig & Breeze & Milloo. Ska bli kul att se hur många som kommer. Alltid kul med mycket folk & hundar. Samma tjat, bata vädret är med oss även denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0