Alla hundar hemma!!!

Äntligen är flocken samlad! Breeze hämtade jag ju sent i går kväll & Milloo kom hem i morse. Tack Mamma & Svenerik för att ni tagit hand om min Prins!!!

Gick en lite kortare morgonpromenad med dom när Milloo kommit. Efter jobbet åkte jag ut till klubben i Bastmora & lät dom springa & det gjorde dom! Tror nog att dom saknat varandra lite grann........Körde lite uppletande med "ormen" samt med godisväskan & det var dom alla med på. Avslutade med att dom fick leta godis. Det är en övning som är populär!
Har även borstat igenom Milloo vilket var något som behövdes. Det är också något han tycker är så skönt avslutade med lite gos, bara han & jag! Kloklippningen på honom tar jag i kväll.

Har även anmält både Breeze & Milloo till agilitytävlingen i Eskilstuna den 31/8. Breeze i agility & Hopp 2:an & Milloo i 1:an båda klasserna. Nu hoppas jag bara att Anders kan köra dom smile.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0