Viltspår med Milloo

I kväll är vi några stycken som ska ut & lägga viltspår. Milloo tycker att det är himla KUL! Men nu har man varit lite lat så det är ett bra tag sedan som han fick gå ett.....Måste erkänna att jag inte ens hittar hans spårsele & lina, usch....Trodde att det låg i hans träningsväska men se det gjorde det inte....Så i kväll får det bli att spåra med halsband, han kan nämligen inte ha Breeze sele...
Solen skiner så i kväll blir det gummistövlar & tejpade byxben, jag hatar fortfarande fästingar!!! Plockade en halvstor på Milloo i går, USCH!!! Men jag tror att det nya medlet fungerar för så här LITE fästingar har dom inte haft på länge! Så jag kör vidare med det här medlet. Fortsättning följer......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med spåret, skriv gärna hur det gick
P.s

Fästingar kryper vidare uppåt

D.s
/ Johan

2008-04-23 @ 19:41:02
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha men dom fastnar i min tejp på väg upp. Bitvis gick han jättebra, men tyvärr fick han för sig på två ställen att han var ute på "promenad". Fick säga till honom ja se då började han spåra bra igen. Hmmm han hittade klöven utan problem i alla fall. //Marie G

2008-04-23 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0