Ögon har öppnats!

Yippii, tiken har öppnat sina ögon i dag (11) på em! Grabbarna dom stora är också på G. Oj, oj, oj vad tiden går FORT!
Jag behåller nog tiken OM ingen där "ute" vill SATSA på henne inom AGILITY?!?!? Men, hon har ju redan ett hemma namn!!! Har inte ens tänkt vidare på ett B namn till henne. Det måste ju betyda att jag ska BEHÅLLA henne....
I dag när jag kom hem låg Breeze hos valparna, men efter ett tag gick hon & la sig under min säng?! Det har hon aldrig gjort förrut...Hon låg nog där i 30 minuter, sedan kom hon fram & la sig hos valparna igen. Hon behövde väl "komma" i från dom en stund. Dom är bra roliga våra hundar.
Nu på kvällen kom lillebror med sambo för att gå en långpromenad. Tog med mig Sindie & Milloo. Det blev en riktigt trevlig promenad i ett härligt men något kyligt väder. Sedan blåser det ju en hel del nere vid vattnet men det är ju otroligt vackert att gå där. Breeze fick gå en sväng runt kvarteret. Körde lite lydnad med henne, hon var TAGGAD! Men nu är hon inne igen & matar "flocken".

    Brio ÄTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0