Fortfarande overkligt

Jag har fortfarande inte riktigt smällt att dom FINNS!
Tycker att allt gått bra i dag förrutom att jag har lite problem med att väga dom små liven. Väga går bra men att få fram en rätt siffra är INTE lätt! Breeze blir väldigt frustrerad när jag försöker väga dom. Får hålla en lite extra koll på minstingen.....
Har tagit så mycket kort på dom att batteriet måste laddas, Ove sa att det kommer att räcka hur länge som helst, ha,ha,ha då visste han nog inte att jag skulle fota HELA dagarna!
Det är så härligt att bara TITTA på dom!!!
I övrigt så tror jag nog att dom frodas, försöker hålla koll på att dom äter. Dom är verkligen aktiva, men lika fort så SOVER dom sedan sover & sover dom....Just nu sover Breeze också, lite lätt i alla fall.

TACK alla som hört av sig & Gratulerat! Det känns härligt.....


Kommentarer
Postat av: marie

Ett stort grattis till dina små valpar. Nu vill jag bara veta vad de får för namn.
Synd för dig, men jag har mitt intresse riktat helt till min lilla Gäspa, 8 veckor.
Krama Breeze från Marie, Sven, Gäspa och alla pudlarna

2008-04-07 @ 22:08:46
Postat av: Marie G

Tackar! Grattis själv till lilla tollarvalpen "Gäspa". Förstår att ditt intresse är riktat på henne.....smile.
Lycka till med valpträningen! Undvik "knockout" metoden, fniss....
Kram från Marie G

2008-04-07 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0