Bilder på valparna 3 veckor

Ni får ursäkta om jag är tjatig, MEN valparna är underbara!!! Förstår alla som varit med om det här vill GÖRA om det! Min nästa plan är nu att para Breeze nästa år igen.....Men nu gäller det i första hand att få dessa killar sålda.
I går var Eva med familj från Eskilstuna här & tittade på valparna. Förstår att det är SVÅRT att välja mellan grabbarna......Men jag tror att hon kommer hit fler gånger & tittar, smile.....

     

     

image245

     Brio 3 veckor

 
image248



 Tiken 3 veckor

image250

   Bino 3 veckor

image251

    Bingo 3 veckor

Kommentarer
Postat av: Marie (Eskilstuna)

Man är väl lika tjatig själv med sina kommentarer...bäsarna blir bara sötare och sötare för varje dag =)
Håller med! det är nästan som att få egna barn..mycket roligt och speciellt! och att följa valparna från början och även sedan de blivit vuxna, att se deras arv, egenheter som de ärver...mammabarn, pappabarn etc
Stora fina bilderna,
är det verkligen Bingo på översta bilden? Brio ser det ut som =)

2008-04-30 @ 04:49:46
Postat av: Marie G

Känner mig också "tjatig" om det, men det är UNDERBART att få-följa & uppleva tiden med valparna!
Ska ändra bilderna, ha,ha,ha snacka om att ha koll...Men det är sååå många bilder. Inte har Eva sagt ngt heller,fniss. Tur att du har koll.

2008-04-30 @ 08:49:00
Postat av: Marie (Eskilstuna)

Gudmor följer pojkarna "intensivt" =) och har man haft brun-svartvita springerspanielkullar på 7-8 st har man tränat sitt öga för att hålla isär dom =))

2008-04-30 @ 14:08:12
Postat av: Marie G

Känns skönt att någon ser skillnad på dom, fniss. Själv så känns det som om det bara snurrar bilder i huvudet hela tiden, i bland ser jag inte skillnad på någon av grabbarna.

2008-04-30 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0